.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزايش غیرقانونی نرخ كرايه تاكسي‌هاي گرگان

رئيس سازمان بازرگاني استان گلستان گفت: افزايش نرخ كرايه تاكسي‌هاي گرگان در زمان فعلي غيرقانوني است.

نادعلي كهنسال صبح امروز در جلسه ستاد تنظيم بازار استان اظهار داشت: در شرايطي كه سهميه بنزين كاهش نداشته و قيمت بنزين نيز ثابت بوده است افزايش كرايه تاكسي در برخي مسيرهاي شهر گرگان هيچ توجيه قانوني ندارد.
وي با تأكيد بر ضرورت ارائه توضيح از سوي رئيس سازمان تاكسيراني شهرداري گرگان تصريح كرد: اين مقام مسئول بايد توضيح دهد كه افزايش قيمت كرايه‌ها تحت نظارت تاكسيراني صورت گرفته و يا بدون اطلاع اين نهاد بوده است.
رئيس سازمان بازرگاني استان گلستان يادآور شد: نرخ كرايه تاكسي پس از تعيين توسط شهرداري و تصويب شوراي شهر به منظور اجرا بايد توسط فرمانداري به تصويب نهايي برسد و اجراي آن قبل از طي اين مراحل غيرقانوني است.
كهنسال با اشاره به بازرسي‌هاي مستمر اين نهاد بر قيمت كالاها در ايام ماه رمضان خاطر‌نشان كرد: با توجه به در پيش بودن اجراي طرح هدفمند كردن يارانه‌ها پيش‌بيني مي‌شد كه برخي سودجويان با افزايش بي‌دليل نرخ برخي كالاها قصد ايجاد تشنج در بازار را داشته باشند كه با همت بازرسان و همگاري مجامع امور صنفي قيمت‌ها با تغيير چشمگيري مواجه نبود.
به گفته وي بر اساس تحليل‌ها و آناليزهاي صورت گرفته قيمت كالاها در ايام ماه مبارك رمضان‌هاي منطقي بوده و مردم قادر بودند به راحتي كالاهاي مورد نياز خود را خريداري كنند.
رئيس سازمان بازرگاني استان گلستان ادامه داد: همچنين در خصوص قيمت مرغ نيز نتيجه كار در استان گلستان متفاوت از ساير استان‌ها بود به طوري كه در اين استان بدون پرداخت يارانه، قيمت اين كالا پايين‌تر از ساير استان‌ها بوده است.
كهنسال با بيان اينكه در ماه رمضان در برخي استان‌ها براي ايجاد تعادل در قيمت مرغ حدود 4 هزار ريال در هر كيلو يارانه پرداخت شده است، خاطرنشان كرد: ابن در حالي است كه در استان گلستان قيمت مرغ در حدود 32 هزار ريال ثابت و گاهي به 29 هزار و 500 ريال نيز كاهش پيدا كرد.
استان گلستان يكي از مراكز مهم توليد مرغ در كشور است و از همين رو قيمت اين كالا در گلستان اغلب مواقع كمتر از ساير استان‌هاست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.264 seconds.